WEbbshoppen - köpvillkor

OBS! Se till att du beställer rätt storlek vid T-shirtköp (det kan vi inte skriva för ofta säger Ulf, som drabbas av livsleda annars. Känslig kille...) 

OBS! Om du är helt bakom flötet och vill beställa  typ 1000 sångböcker så kontakta oss på butik@smaklosa.se innan du gör det så att vi kan skaka fram det billigaste/smartaste sättet att leverera produkten (annars får du 1000 kuvert med posten). Kanske kan vi också rekommendera en lämplig psykiatriker HELT utan kostnad!

Hittar Du inte svar på alla Dina frågor angående varor eller leveranser på sajtens sidor, kan Du kontakta vår kundtjänst (dvs Ulf) på butik@smaklosa.se.

Leveranser 
Du får varorna normalt inom 2-4 veckor med posten, beroende på hur hårt kundtrycket är hos Ulfen. Är någon av de varor Du beställt slut på vårt lager, meddelar vi Dig detta snarast möjligt. Vi informerar Dig också om vilken vecka varan beräknas finnas på vårt lager igen. 

Priser/Betalningsvillkor 
Priserna är förstås inklusive moms. Reservation för ev. skrivfel. 
Alla order levereras mot en fraktavgift på 35 kr som tillkommer (inklusive moms) i hela Sverige. 
Tillägg till inneliggande order behandlas som ny order. 

Du kan betala med inbetalningskort till plusgiro (som ligger i paketet): 
Du kan också betala med Swish till nummer 123 195 0997.
Ange i så fall ordernumret som meddelande vid betalning.

Maximal kredit 500 kr. Vid högre belopp leverans med postförskott. Överenskommelse kan även träffas om förhandsbetalning.

Returrätt 
Skulle Du av någon anledning ångra ett köp har du som kund returrätt enligt distans- och hemförsäljningslagen (2005:59), ångerfristen är 14 dagar. Skicka med fakturan för att vi snabbt och enkelt skall kunna göra en återbetalning eller skicka varor i stället. Varan får ej vara använd eller provkörd och skall returneras i eventuell orginalförpackning. Returpaketet får ej skickas mot postförskott/efterkrav. Returfrakten betalas av kunden. Ange Ditt postgironummer, om sådant finns! 

Transportskada 
Kontrollera direkt vid mottagandet av varorna att ingenting är skadat och att antalet kolli stämmer. Skulle varorna vara skadade, gör en anmälan till vår kundtjänst (butik@smaklosa.se) senast 7 dgr efter mottagandet. Transportskador som uppkommit på Posten anmäls direkt till det postkontor som lämnat ut varorna. 

Felleveranser 
Skulle vi av misstag leverera fel antal varor eller fel vara skall Du meddela oss snarast möjligt så att vi får rätta felet. Skriv ett brev med noggrann förklaring, fyll i returnotan med uppgift om felaktigheten (glöm ej ange fakturanummer), och bifoga eventuellt fellevererade varor i sändningen. Dina utlägg för returfrakten på billigaste sätt återbetalas så snart varan inkommit till oss. Använd Postorder/Kundretur. Ange Ditt postgironummer om sådant finns. Ersättningsleveransen sker naturligtvis helt utan kostnad för Dig. Eventuell tvist avgöres av allmänna reklamationsnämnden.

Oj, oj, oj...
Otroligt vad köpsugen man blir!
Allt man hittar är ju så bra så man kan nästan inte förmå sig att gå till kassan!